Monday, August 17, 2009

tEnTaNg NoR eRmALiZa iSmAiL..



Assalamualaikum dan selamat sejahtera sume.. Selamat datang ke blog saya- cuti-cuti malaysia_jom melancong..saya pasti pengunjung sume takkan kecewa apabila mengunjungi blog saya.. Sebelum itu,izinkan saya perkenal kan serba sedikit tentang saya..
Nama saya Nor Ermaliza Binti Ismail.. Saya berasal dari kelantan.. Belajar di UUM tahun 2 semester 3 dalam program Teknologi Media.. Anak ke-3 dari lima beradik.. Abah saya seorang pesara, mama plak suri rumah sepenuh masa.. Tanpa kita sedari,kehidupan seharian kita begitu sibuk dengan perkara-perkara yang begitu memenatkan otak dan badan kita..Oleh itu,kita perlu lah rehatkan sekejap otak dan badan kita agar kita dapat menyambung semula pekerjaan kita.. Disebabkan itu, saya akan memperkenalkan tempat-tempat menarik yang terdapat di malaysia.. Malaysia sendiri mempunyai banyak tempat-tempat menarik yang boleh dilawati sama ada untuk bercuti dengan keluarga,teman-teman,rakan pejabat dan sebagainya.. Tidak perlu lah kita menghabiskan banyak duit untuk bercuti ke luar negara..saya sendiri suke melancong di dalam malaysia..JOM MELANCONG......

1 comment: